Lisa Körner

jag vill resa runt och upptäcka hela världen.

Publicerad 2012-07-29 22:25:50 i vardagsliv,


ojoj. har hunnit med en hel del sen sist jag skrev här.
i fredags badade vi och låg i solen på förmiddan och henke, lina och zeke kom hit. på kvällen skjutsade dom in mig till helsingborg så jag kunde möta upp tova för god mat och festival. varför buggar inte jag? tova hittade världens pudding vid dansbandsscenen som hon buggade med hela kvällen. va hemma runt ett och då slocknade vi fort.
gårdagen spenderade vi på väla, det va två lyckliga tjejer med tomma plånböcker som åkte åt varsitt håll på eftermiddan. när jag kom hem hade min andra bror, viktoria och wilma dykt upp så då passade jag på att gosa med henne. fotade solnedgång och hade det allmänt fint. 
idag har jag inte gjort annat än att mata, söva och busa med wilmagos. vädret har varit tråkigt och dethär med familjesemester passar inte riktigt mig längre. haha så är det bara.
 
/puss♥
 

Kommentarer

Postat av: Tova - dansande smålandstjej

Publicerad 2012-07-30 21:09:20

Vad fina bilder sötnos!!! Vad duktig du är ;)
Åh, borås-puddingen :') dör lite..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela