Lisa Körner

och vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven.

Publicerad 2012-08-27 19:19:46 i vardagsliv,

två extremt vackra bilder från lördgens festligheter. hade det finfint med mina favoriter.
katastrofal bloggning från mig, förlåt. har haft fullt upp i skolan. går runt och skämmer ut oss fullkomligt i skolan tack vare treorna. bråkar med rektorerna om schemat (man kan inte ha två lektioner samtidigt och tydligen är det mitt problem?) och sen sist har jag bara varit allmänt pepp och tagg på allt. hahha.
just klurat ut outfiten till fredagens maskeradfest så nu måste jag låta kreativiteten flöda så jag får ihop den också, eheh.
och ingen människa kan vara lyckligare än mig, blev precis bestämt att bästavän och jag ska spendera tre veckor på malta nästa sommar. asså TAGGA, så jävla underbart!!
sitter och försöker få ihop den nya hemsidan vi får genom skolan för tillfället, inte lätt! men snart så. ni hittar den här och bland länkarna. kika även in på min fina klass hemsida och klicka vidare på min fina classmates!
 
/puss♥
 

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-08-27 22:41:53

Åh, Malta verkar härligt!

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-08-29 18:04:13

sv: Vad gör du ikväll då?:)

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-08-29 18:54:10

sv: Låter kul att fixa sin fotohemsida:)
Jag ska strax ute och fota solnedgången.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela