Lisa Körner

och det känns som jag gett allt jag kan ge, ändå har jag inte hittat vad jag letat efter.

Publicerad 2012-08-21 21:23:00 i vardagsliv,

gått min första dag som tvåa och jag är redan död. hmm hur ska de sluta. schemat är kaos och verkligen inget fungerar som det ska på vimmerby gymnasium just nu, inte för oss iallafall.
har gått runt med huvudvärk och varit apvarm hela dagen. hoppas på en bättre morgondag då vi bara har media/fotolektioner. onsdagar är helt klart bäst än sålänge! och tydligen ska vi mediafärskingar i tvåan bli nollade av mediatreorna från och med imorn, vet inte vad jag tycker om den saken, haha!
nu väntar duschen och efter det te och greys. bäst!
 
/puss♥

Kommentarer

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-08-22 09:04:46

sv: Okej, det är vackert här:)

Det är svårt att börja med skolan, särskilt om schemat är kaos, men man vänjer sig nog med tiden.

Postat av: Anne

Publicerad 2012-08-22 10:26:36

ska börja min första dag som tvåa idag, hehe :)
fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela