Lisa Körner

alla chanser, dumheter och frågor utan svar.

Publicerad 2011-11-30 13:34:54 i vardagsliv,


vill att klockan ska bli två så jag får åka hem snart. sjukt trött. klassen tjattrar värre än nånsin. börjar känna sig som hemma. haha. kärlek på dom ju. tihi. slåss, klättrar på bänkar, kör runt på lärarens stol, skriker, sjunger. hahah. gullisar. är jag kommer hem har jag en grymt stor läxhög med franska, matte och historia som jag måste ta mig igenom. usch. efter det fixa byxorna och sen träna. härligt. blivit lite mer positiv nu iaf. till allt. känner att 2012 kommer bli ett fint år. eller som det är planerat nu iaf. men de lär säkert ändras tusen gånger fram o tillbaka. hoppas på det bästa. nu: religion, DÖDA MIG!

/puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela