Lisa Körner

who says?

Publicerad 2011-05-09 20:46:39 i

utklädningsdag i skolan idag, kuul :) hade sämsta utklädnaden men aja ;) när jag kom hem kollade jag på hämden o sen busade jag med emma och julia i några timmar, fiint! söta barn dedär :D o nu sitter jag vid den här burken o lägger in bilder hitodit ;) haha, imorn blir det stallet med julia, ska rida för första gången på över ett år, hmm får se om jag kommer till skolan på onsdag? haha ;) kärlek på det svenska vädret just nu asso! min termometer som är precis i solen visade 56 grader förut, solstiing typ? :) haha. nu lyssnar jag upp mina timmar spotify med, hatar deras sätt!! hoppas på spotify premium nästa månad då jag fyller år, gött! nu ska jag ta o käka lite sparrissoppa o kolla på nån gammal rolig film :)

/puss♥

2 bilder från utklädningsdagen ;) fina flickor!;*

sötbarnen julia o emma! :)

dagens idrottslektion då vi körde lite brännboll i hettan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela