Lisa Körner

it's you and me, and all other people

Publicerad 2011-05-24 18:45:49 i

sliten tjej! träningsvärk och en hals som lever sitt liv känns ju väldigt peppande en sån här vecka. eller? och inte vill mobilen låsas upp heller, får psykbryt på alla mina tekniska apparater en sån här dag! ber till gud att robin kommer och fixar mobilen snart o sen byter ut min dvd. annars vet jag fasen inte vad jag ska ta mig till? och den här burken segar ju som vanligt med, kul. jag vet inte om det där showandet är så kul som jag trott, eller ja kul är det ju men så jäklans mycket jobb. spenderade förmiddan i ett litet rum med malin, ett piano och två pallar. sjöng för fulla muggar tiss min hals sa stopp, sen vare bara att masa sig upp till danslokalen för att dansa i ett par timmar innan man kunde fara hem. finaste valeria följde med hem och muntrade upp mej lite innan hon åkte till nader vid fyratiden för att muntra upp sjukstackarn. så nu sitter jag här o råpluggar repliker till teaterpremiären på tisdag, får la se hur det kmr gå. man kan ju säga att dom här två veckorna lär bli förjäkla stressiga, men roliga hoppas jag. aahh, o handleden fick som vanligt massa ryck och bestämde sig för att göra ont nu i eftermiddag, beror säkert på dansen, så den ber vi också för. jag känner att det här inlägget blev vääälddiigt positivt ju, eller inte. hahaha. nu ska jag slänga mig på soffan, lyssna lite winnerbäck o vänta på min fina granne som är på fotbollsträning, sen kör vi på piknik om vädret tillåter, tror jag inte men man kan ju alltid be för det med när man ändå är igång. haha.

/puss♥


kör på en outfit med,
linne-JC
byxor-cubus
klocka-guldsmeden i vimmerby

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela