Lisa Körner

love you, now and forever

Publicerad 2011-07-31 01:08:06 i vardagsliv,

tänkte bara tala om att min fina granne gick sina tio meter över vägen hem till sitt röda hus för en stund sen. har haft en supermysig kväll med henne, en bra film o massvis med skratt! har också spederat ett par välbehövliga timmar i målilla hos lovisa, promenerat i ösregn, skrattat, ätit sill, skrattat, suttit vid datan, skrattat o snackat en massa bra stuff. härlig brud dedära! nu ligger jag i sängen, som jag förövrigt är störtkär i för tillfället, och kollar på lite 7th heaven. tänkte ta lite sovmorgon imorn o sen träffa emma bengtsson en sväng, alltför längesen sist. känner att slutet av sommarlovet kommer bli kanon faktiskt. rix fm, mys hos kusinen efter det med fina vänner, lite fester härovar, grillkväll med teatergänget vid nossen, ett par nätter ute i härliga bjärken med fint folk och eventuellt ett par dagar i malmö hos ina o molly. låter sådära vääldiigt fint i lisas öron. och jag måste också tala om att jag längtar lite tills skolan drar igång igen, känns bra att börja gymnasiet och jag tycker att vi kan börja med en gång så jag får ta studenten nån gång! haha, då ska ja allt ta o leva livet till fullo! nu känner jag att jag börjar svamla en massvis med knas här i det gröna huset, är nog dags att lägga bort paddisen o titta klart på avsnittet nu då. /puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela