Lisa Körner

Ett sjörövarskepp som blåser rätt in i Los Angeles. Och stjärnorna som glittrar. Och ingen jävel når mig nånsin mera.

Publicerad 2011-12-30 22:19:16 i vardagsliv,

har nu pysslat klart med allt jag skulle idag. eller nästan allt. färgen i fotoskrivaren tog slut. ser nu ut såhär på min list som hänger över sängen. blev ganska nöjd. ska sätta upp gitarren och fler foton på en vägg men det får bli när jag fixat allt till skrivaren oså.

gjorde en ny header också och blev faktiskt aningen nöjd. så den får stanna.
fryser. har inte hunnit elda. lite sent nu. tror jag kokar lite papaya-te, tänder lite ljus och gluttar lite gossip girl.
hoppas på en fin nyårsafton. blev ingen fest för min del pga brist på skjuts och annat tjafs som föräldrarna kommit på. blä. men ska spendera natten hos finaste linn och det är minst lika bra om inte bättre! har firat nästan varje nyår med henne i minst sju år eller något sånt. fint att fira in det nya året med sin bästa vän. yesyes.

på instagram @liisuus.

 

/puss♥

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2011-12-30 22:55:27

Schnyyyyygg header :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa, 20 år, bosatt i en liten ort i Småland men har ett hjärta som tillhör Stockholm. Lever för Håkan Hellström, stora te-koppar, mina syskonbarn, musik, att dansa på fullproppade konserter och att resa runt och upptäcka nya platser i världen. Drömmer om framtidens alla äventyr samtidigt som jag försöker få ut det mesta av livet som 20-åring, och jag trivs med det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela